Härlig söndag

image

Dagen har varit riktigt härlig. Jag och min kära hustru började med att höra Mässan och sedan fick vi besök av en god vän och gick en vacker skogspromenad där vi såg Guds skapelses skönhet med spirande blommor och ljuv melodisk skönsång från alla fåglar.

När vi kom hem lagade vi söndagens måltid som kan ses på bild och som vi åt utomhus. Halva min hustrus familj gjorde oss sedan sällskap till kaffe och fika och vi hade ett gott samtal.

Herren är sannerligen god mot oss!

Om hilaron

Katolik, gift, matematikstudent, jobbar på äldreboende. Älskar Gud, Maria, min fru, min familj, mina vänner, mina fiender. Allt vilar i Guds händer!
Det här inlägget postades i Otrampad mark. Bokmärk permalänken.

Kommentera

